notice board


**********************************************************************

30 julai 2011


~ pre-order inner custom made dibuka mulai 1 ogos hingga 14 ogos. buat tempahan anda sekarang. deposit 50% sahaja.

**********************************************************************

order form

Name:
Email Address:
Address:
Phone No:
Code & Quantity:
Payment Method: Maybank
CIMB
Comment/Enquiry:

This contact form was created by Freedback.

2010-06-07

anak tudung anis

antara keistimewaan anak tudung anis ini..
-
-
1. di pakai dari bahagian hadapan muka - macam kita pakai tudung sarung tu
-
2. saiz boleh ubah - terdapat 3 rekaan untuk anak tudung ni..
-
- rekaan 1 (kod: av): didatangkan dengan pelekat velcro..so pengguna boleh selaraskan saiz anak tudung dengan saiz muka..pelekat velcro ni sy letak pada sisi bahagian kiri tulang pipi..
- rekaan 2 (kod at): jenis ikat..untuk yang ni pengguna boleh selaraskan saiz anak tudung dengan cara mengubah ikatan reben pada bawah dagu..
- rekaan 3 (kod aw): yang ni jenis sarung je..saiz tetap..untuk yang ni pengguna tak boleh selaraskan saiz..saiz untuk anak tudung ni sy da tetapkan kepada ukuran lilit muka 25cm (lebih kurang)
-
3. ikatan di bahagian belakang - anak tudung anis ni perlu di ikat bi bahagian belakang selepas kita sarungkan dari bahagian depan..dengan cara ni anak tudung akan kekal berada dekat tempatnya dan tak akan bergerak sepanjang penggunaanya.
-
4. 100% handmade daripada sy - ye ye..kan sy da cakap setiap apa yg sy jual akan menerapkan elemen handmade..maka anak tudung ni merupakan salah satu rekaan sy untuk blogshop sy ni
-
5. harga yg berpatutan - insyaAllah harga untuk anak tudung anis ni tidak akan melebihi rm10..itu jaminan sy..buat masa ni harga sy tak tetapkan lagi sebab sy tunggu stok sy ready dulu baru sy boleh pk harga..tapi jangan bimbang sy jamin berpatutan..ehee
-
-
berikut adalah gambaran anak tudung anis yang akan sy pasarkan dalam masa terdekat ni..yg dekat bawah ni adalah rekaan prototype..kira rekaan untuk buat test dulu..
-
-
-

pandangan hadapan, belakang dan sisi
(kualiti gambar yg rendah sbb guna hp je)
-
-

digayakan dengan tudung syria

(kualiti gambar yg rendah sbb guna hp je)
-
-

selendang pun takde masalah

(kualiti gambar yg rendah sbb guna hp je)
-
-
-

ok boleh nampak kan..lepas pakai anak tudung anis ni muka nampak lebih bujur dan tak membulat macam gambar dekat atas sekali tu..bucu anak tudung ni pun akan kekal ke atas..dia takkan melekat dekat dahi kita macam anak tudung syria..
-
-

-
-
sebarang pertanyaan tentang anak tudung anis boleh email sy di : innercustommade [at] gmail.com
-
-
-